Novinky
E-mail:
Anketa: Like Our New Look?
Do you like our new Vivvo look & feel?
Domů | Úvěry | Proč většina reklam vyznívá do prázdna a do paměti se vryjí jen některé

Proč většina reklam vyznívá do prázdna a do paměti se vryjí jen některé

Velikost písma: Decrease font Enlarge font

Jako potenciální spotřebitelé jsme denně vystaveni několika tisícům reklamních či inzertních sdělení. Některé z nich se snaží apelovat na náš rozum, jiné spíše na naše emoce. Každopádně snahou reklamy je prodat a zapsat do našeho povědomí značku. Který typ reklamy bývá účinnější a proč, přibližuje psycholog Jan Urban.   ... více zde  Visit website
Přidat do: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Přihlásit k odběru feedu Komentáře (0 komentářů):

celkem: | zobrazeno:

Přidání komentáře comment

Prosím vložte kód, který vidíte na obrázku:

  • email Odeslat emailem
  • print Verze pro tisk
  • Plain text Pouze text
Tagy
No tags for this article
Ohodnoť tento článek
0