Novinky
E-mail:
Anketa: Like Our New Look?
Do you like our new Vivvo look & feel?
Domů | Půjčky | Už nechceme na pobočku. Klienti pojišťoven přecházejí na mobily a počítače

Už nechceme na pobočku. Klienti pojišťoven přecházejí na mobily a počítače

Velikost písma: Decrease font Enlarge font

[4 minuty čtení] Omezení během pandemie a lockdowny měly paradoxně i pozitivní dopady. Pojišťovny musely začít investovat do technologií, jak klientům usnadnit hlášení škod i samotnou komunikaci. A lidé je začali používat. Omezení spojená s pandemií koronaviru v Česku doléhaly i na pojišťovny a jejich klienty. Jenže život se nezastavil a s ním přišla potřeba řešit pojistné smlouvy nebo vzniklé škody. Pojišťovny se však na tuto situaci z loňského roku dobře připravily. A podle statistik a příkladů největší domácí pojišťovny, které uvolnila pro média, je vidět, že klienti pojišťoven se přizpůsobili a hromadně začali používat elektronickou formu komunikace. Přitom nemusí jít zrovna o počítačově zdatné klienty, stačí třeba jen základní chytrý mobil s kamerou.   ... více zde  Visit website
Přidat do: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Přihlásit k odběru feedu Komentáře (0 komentářů):

celkem: | zobrazeno:

Přidání komentáře comment

Prosím vložte kód, který vidíte na obrázku:

  • email Odeslat emailem
  • print Verze pro tisk
  • Plain text Pouze text
Tagy
No tags for this article
Ohodnoť tento článek
0